baner

LUTY

 

TEMATYKA       

1. W ŚWIECIE KSZTAŁTÓW I KOLORÓW

2. BAWIMY SIĘ W TEATR

3. JAKI MAM TALENT

 

UMIEJĘTNOŚCI DZIECKA… dziecko:                              

 

 ü uważnie  słucha  treści  utworu  literackiego  i  udziela odpowiedzi na pytania dotyczące jego treści

ü wypowiada się w sytuacjach problemowych, uzasadnia swoje zdanie

ü grupuje elementy według określonych cech

ü zapoznanie z wybranymi formami teatralnymi

ü  rozwijanie wyobraźni dziecięcej

ü liczy elementy i określa ich liczbę liczebnikiem,

ü posługuje się nazwami figur geometrycznych

ü wdrażanie do pokonywania swojej nieśmiałości, występowania przed grupą rówieśniczą, mówienia o sobie

ü estetycznie wykonuje pracę plastyczną

ü rytmicznie wypowiada powtarzający się fragment piosenki

PAJACYK 


Fiku - Miku, fiku-miku,

poskacz z nami pajacyku,

popatrz się na przedszkolaka,


zaraz się nauczysz skakać.

Skacze każdy przedszkolaczek

i pajacyk także skacze,

popatrz na nas baloniku,

poskacz z nami fiku-miku.

Skaczą piłki, lalki, misie,
 

nikt nie siedzi w kącie dzisiaj, 

skacze nawet świnka mała,

aż się całkiem zasapała.

 

PIOSENKA

 

,,MYSZKI”

 

1. Kotek zasnął, więc w stodole

myszki chcą zatańczyć w kole,

już za ręce się złapały

i cichutko zaśpiewały:

– „Cicho, cicho, coraz głośniej

nasze koło rośnie, rośnie.

A jak ciszej zaśpiewamy,

znów malutkie kółko mamy.”

2. Kotek zasnął, więc w stodole

myszki chcą zatańczyć w kole,

już za głowę się złapały

i cichutko zaśpiewały:

– „Cicho, cicho, coraz głośniej…

 

3. Kotek zasnął, więc w stodole

myszki chcą zatańczyć w kole,

za ramiona się złapały

i cichutko zaśpiewały:

– „Cicho, cicho, coraz głośniej…