baner

 

 

 

LUTY           

 

TEMATYKA:

 

1. KARNAWAŁOWE ZABAWY

2.  IDZIEMY DO FRYZJERA

 

UMIEJĘTNOŚCI  DZIECKA …

 

    posługuje się nazwami strojów balowych, kolorów podstawowych;

  rozumie wyrazy: karnawał, girlanda, serpentyna;

  ćwiczy ruchome narządy mowy przez powtarzanie wyrażeń onomatopeicznych;

  rozumie wyrażenia: w górę, na dół;

  zna pracę fryzjera – czynności, jakie wykonuje,

  i narzędzia pracy;

  pokonuje lęk przed wizytą u fryzjera;

  dostrzega różnorodność fryzur;

  domyśla się treści obrazka odsłanianego fragmentami;

  buduje wypowiedzi zrozumiałe dla otoczenia;

  używa liczebników głównych i porządkowych w zakresie 1–3;

  doskonali liczenie w dostępnym zakresie;

  rozumie określenia czasowe: na początku, potem, na końcu;

  układa obrazki zgodnie z chronologią wydarzeń;

 

 

LALKI IDĄ NA BAL

 

Dzisiaj bal w przedszkolu wielki.

Czyszczą lale pantofelki,

Piorą szale, sukieneczki

W paski, kratki i kropeczki.

Już laleczki wystrojone,

Każda piękną ma koronę.

Złotą, lśniącą brylantami,

Ozdobioną cekinami.

 

POLECZKA

 

1. Zapraszamy do poleczki

wszystkie misie i laleczki.

 

Ref.: Dookoła, raz i dwa!

Dalej w górę, hopsasa!

Dookoła, raz i dwa!

Dalej w górę, hopsasa!

 

2. Już skrzypeczki nam zagrały,

już fleciki zaśpiewały.

 

Ref.: Dookoła, raz i dwa...

 

3. Klaszczą w ręce pajacyki,

przytupują w rytm muzyki.

 

Ref.: Dookoła, raz i dwa...

 

4. Tańczą ładnie wszystkie lale,

miś się bawi doskonale,

 

bo już wszystkie kroki zna

dalej w górę, hopsasa! }(2x)